17 lutego 2013

moda - reserved kolekcja wiosna-lato 2013.

Witajcie :)
Dzisiaj trochę o modzie... ^^ a mianowicie o nowej kolekcji w znanej Wam marce - Reserved.
Sama byłam ciekawa jak ona będzie się prezentować. Warto zobaczyć :

Wiosenna kolekcja Reserved to 3 odrębne modowe koncepcje. W sklepach marki już teraz możecie szukać ubrań i dodatków w stylu Black&White, Luxe Sport i Boudoir Grunge.

BLACK & WHITE prosta, nowoczesna, biało-czarna geometria z akcentami elektryzującego kobaltu i nasyconej zieleni. Graficzne wzory i bloki koloru oraz gładkie tkaniny.

LUXE SPORT : inspirowana sportem linia łącząca w sobie funkcję i elegancję. Minimalizm i prostota detali, miks delikatnych przeźroczystości ze strukturalnymi tkaninami i miękkimi, melanżowymi dzianinami. Kobieca paleta odcieni bieli, szarości i wiosennych pasteli zestawiona z akcentami neonowych barw, które nadają sylwetce sportowego charakteru.

BOUDOIR GRUNGE letni grunge w miękkiej, warstwowej odsłonie. Nieoczekiwane połączenia tkanin i form. Dziewczęce szyfonowe sukienki, koronkowe spódnice i ażurowe sweterki zestawione z "męskimi" elementami (oversizowe swetry, wydłużone żakiety czy spodnie boyfriend). Luźny, niezobowiązujący styl z seksownymi elementami: połyskliwymi tkaninami, motywami zwierzęcymi, cekinami i skórzanymi wykończeniami.

A tu zdjęcia :


Jak widać na obrazkach, dużo rzeczy jest tu pomieszanych.. Podoba się Wam coś takiego?


Szczerze? To widziałam w sklepach o wiele ładniejsze kolekcje. Myślałam, że będzie to coś innego.. :)
Nie wiem jak Wy, ale ja się zawiodłam.. Jakie jest Wasze zdanie o tejże kolekcji? :)

6 komentarzy:

  1. Kilka rzeczy jest ładnych, ale gdy je sie połączy, wyglądają strasznie... Dziwna ta kolekcja, szczerze, widziałam lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie zwracam uwagi na to co modne jest w sezonie. Noszę to co lubię. Kolekcja taka sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zestawiki, super artykuł c:

    OdpowiedzUsuń