21 lutego 2013

Wróciłam :)

Witam z powrotem ;) Mój Internet nie jest idealny (niestety, co jakiś czas przerywa mi się połączenie), ale w końcu jest, więc wracam na bloga z nowym postem, w którym kolejny manicure. Ale jeszcze chciałabym Was przeprosić za moją nieobecność, cóż siła wyższa. A teraz zapraszam do oglądania ;)


Manicure z użyciem odżywki do paznokci w mlecznym kolorze firmy JOKO i czerwonego lakieru brokatowego firmy Carla. Nie sfotografowałam opakowań lakierów, kiedyś postaram się Wam je pokazać. Bardzo proste zdobienie paznokci, ale mi przypadło do gustu. Brokat ładnie się mieni :)
Trwałość: kiedy zmywałam po 5 dniach nie było uszkodzeń także myślę, że tydzień by spokojnie wytrzymał ;)
Zmywanie: i tu jest minus brokatu, zmywa się bardzo kiepsko; brokat zaczepia o włókna płatków kosmetycznych skutecznie utrudniając szybkie, łatwe i przyjemne zmywanie paznokci.

Co sądzicie o paznokciach? :)

7 komentarzy:

  1. Jestem zwolenniczką idealnego krycia więc paznokcie nie dla mnie, ale rzeczywiście współczuję zmywania. Ja jakiś czas temu miałam całe paznokcie idealnie pokryte brokatem i nieźle się namęczyłąm aby się go pozbyć..

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie ładnie, dobrze dobrane kolory. Poza tym lakierek ma śliczny kolor! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co o nich sądzić.. bo wiesz, są bardzo ładne, ale z drugiej strony nie w moim stylu :3
    Ale co kto woli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej wyglądałby na jakimś lakierze

    OdpowiedzUsuń