8 marca 2013

"Jeden dzień" (2011)

Cześć (:
No i obiecywany melodramat :D Za tydzień będzie recenzja o filmie, który leci teraz w kinach (:
Poza tym przepraszam, że mało piszę ale nie mam o czym pisać i na dodatek jeszcze brak czasu :( Kiedyś wam to wynagrodzę, ale jak na razie musicie poczekać.
Melodramat, o którym jest recenzja, według mnie jest wzruszający. Szczególnie zakończenie - ale nie chcę Wam mówić co się zdarzy! Myślę, że jest to jeden z najlepszych melodramatów.
Tytuł tego melodramatu to "Jeden dzień". Na koniec filmu radzę przygotować chusteczki - choć zrobicie jak uważacie, bo ja zawsze ryczę na filmach xD
Obsada:
Anne Hathaway - Emma Morley 
Jim Sturgess - Dexter Mayhew 
Patricia Clarkson - Alison Mayhew
Ken Stott - Steven Mayhew
Romola Garai - Sylvie Cope 
Film ten chciałam obejrzeć przede wszystkich dlatego, bo grała w nim moja ukochana Anne :) Chciałam też go obejrzeć, bo uwielbiam melodramaty, więc i ten znalazł się na mojej liście.
Opis:
Emma (Anne Hathaway) i Dexter (Jim Sturgess) poznają się w noc ukończenia szkoły - 15 lipca 1988 roku. Ona jest dziewczyną z klasy robotniczej, ma ambicje, marzy o uczynieniu świata lepszym. On jest bogatym uwodzicielem, który pragnie, by świat układał się tak, jak on tego pragnie. Postanawiają spotykać się ze sobą 15 lipca, każdego kolejnego roku. Przez następnych dwadzieścia lat dowiadujemy się o ich miłościach, złamanych sercach, sukcesach, ziszczonych nadziejach i niespełnionych marzeniach.
Chyba nie muszę nic tłumaczyć xD
Informacje dodatkowa:
Jestem oburzona, bo film nie otrzymał żadnej nagrody ani nie był nominowany :( Pewnie to dlatego, że film nie odniósł wielkiego rozgłosu.
Film powstał na podstawie powieści David'a Nicholls'a "Jeden dzień".
Anne Hathaway ścięła swoje długie włosy specjalnie do roli w tym filmie - jeżeli ktoś widział zdjęcia z rozdania Oscarów, to takie właśnie włosy, ma teraz Anne :)
Zdjęcia:


Strona na Filmwebie.

Oglądaliście? A może macie zamiar? Jak tak, to polecam! :3

Materiały pochodzą z Filmwebu.

3 komentarze:

  1. Super ten film! Oglądałam z 200 razy :D Opiszesz Efekt Motyla albo Sala Samobójców??

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinnka - na razie nie, bo nie oglądałam żadnego z tych filmów :( Poza tym, za tydzień mam już zaplanowane i za 2 tyg. prawdopodobnie będzie film z J.Lawrence (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Może fajne ;3
    Nie słyszałam o tym xD

    OdpowiedzUsuń