10 marca 2013

"Mój zwariowany świat"

Cześć.
Dawno nie było opisu książki... Aktualnie czytam "Władcę Pierścieni", a opisać mogę, po przeczytaniu książki... Nie mam więc zbytnio co opisać, więc ostatnia książka (nie licząc lektury), którą przeczytałam przed zaczęciem "Władcy Pierścieni" to właśnie "Mój zwariowany świat". Patrząc na tytuł, pewnie od razu myślicie "kiczowata, tandetna książka młodzieżowa"... Ja też tak trochę myślałam. Jednak myliłam się i o dziwo książka mnie wciągnęła i była momentami zabawna (: Książkę napisała Janette Rallison.

Opis:
Szkoda, że nie dają dyplomów za to, czego się człowiek uczy w centrum handlowym, bo pewnie dostałabym świadectwo z paskiem. Poważnie. Odkąd tu zaczęłam pracować, stałam się ekspertem we wszystkim, co związane z zakupami. Na przykład jestem w stanie od razu powiedzieć, komu w centrum handlowym nie należy ufać:
1. Chudzielcom, którzy pracują w ciastkarni. Skoro sami nie jedzą wypieków, które sprzedają, to one muszą być do niczego.
2. Sprzedawczyniom z domu towarowego ze stoiska z kosmetykami do makijażu. Co by ci nie próbowały naopowiadać, błyszczyk do ust nie wystarczy, byś przemieniła się w jedną z modelek wydymających wargi na reklamowych plakatach.
3. I najważniejsze – chłopakowi mojej najlepszej przyjaciółki, Bryantowi, którego widziałam w restauracji z tajemniczą blondynką pod ramię.
Owszem, widziałam to na własne oczy. Oraz, owszem, powiedziałam o tym mojej najlepszej przyjaciółce.
Pewnie myślicie, że Bryant wpadł przez to w kłopoty, ale się mylicie. Jakimś sposobem ten wredota wywrócił kota ogonem i teraz to ja jestem w tarapatach! Ale ja mu jeszcze pokażę. Nawet jeśli razem ze swoim najlepszym kumplem, Coltonem, będzie mi próbował w tym przeszkodzić
. ~ lubimyczytac.pl

Ja osobiście ją polecam na nudne, deszczowe wieczory :3
Czytaliście? Jak nie, to polecam :)

4 komentarze:

  1. Nie czytałam i nie słyszałam o tej książce. Może przeczytam . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! :D
    Nie słyszałam o tej książce :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!!!! To była moja lektura w 5 klasie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytała,ksiażka jets fajne.

    OdpowiedzUsuń