27 marca 2013

Stylizacja.

Cześć!
Póki co mam wolne, więc spodziewajcie się kilku postów ode mnie.
Niestety kiedy wolne się skończy znów trzeba będzie zapierniczać (przepraszam...), ale nie długo. W czwartek - ten po świętach - piszę test szóstoklasisty, więc po nim będzie trochę luźniej.
Jak na razie powracam ze stylizacją!

Kiedy robiłam stylizację, słuchałam Lanyyyy :D Bliska koleżanka natchnęła mnie dziś do powrotu do Lany - na angielskim mieliśmy wymyślić melodię i zaśpiewać werset z Biblii, bo dziś mieliśmy lekcję Wielkanocną... A koleżanka wybrała właśnie tą melodię :3 Muszę przyznać, ze świetnie wyszło! :D
Podoba Wam się stylizacja? Znacie tę piosenkę? ^^

3 komentarze:

  1. Aha! Piosenkę znam ^^ Kocham Lanę. Co do stylizacji to jest ona prześliczn!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, ładna, ładna ^^
    Ja tak samo jak Alinnka, kocham Lanę i piosenkę ;*

    OdpowiedzUsuń