26 marca 2013

Zima nie odpuszcza!

No cóż ... jestem niemile zaskoczona - wcześniej skończył się mój ulubiony sztyft ochronny do ust niż zima! Choć zawsze lubiłam śnieg, to w tym roku mam go już po dziurki w nosie i tęsknię za słoneczkiem, które dostarczyłoby mi dawkę pozytywnej energii ... ale niestety :( 

W każdym razie - dzisiaj czas na Ochronny sztyft do ust z Neutrogeny

Pojemność : 4,8 g
Cena : około 10 zł

Skład :

Balsam jest świetny na każdą porę roku - zimą doskonale nawilża usta i chroni przed pierzchnięciem, a latem chroni przed promieniowaniem - zawiera filtr ochronny SPF 20 :) Ma delikatny zapach - porównałabym go do wanilii. Jest trwały - utrzymuje się na ustach mniej więcej do 5 godzin. Wydajność również jest zaletą. Sztyft jest bezbarwny - nadaje jedynie połysku ustom :) Ogólnie, nie zauważyłam żadnego negatywnego wpływu tego balsamu, a więc mogę go wam polecić! Nie jest co prawda tak świetny jak Carmex, ale zasługuje na wysoką ocenę - 5/6

Miałyście kiedyś produkty z Neutrogeny?
A może używałyście tego sztyftu?

5 komentarzy:

  1. Owszem, bardzo dobrze znam i używam. Jestem zadowolona z jego działania c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadki używam tylko w zimie i to taką, jaka tylko mi się trafi (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam :c Ale na pewno kupię :3 Co do recenzji to super.

    OdpowiedzUsuń
  4. I znów Polcia :O Dodajemy komcie o tym samym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z neutrogeny miałam kiedyś balsam ale nie do ust

    OdpowiedzUsuń