25 kwietnia 2013

"To już jest koniec ... "

 Na każdego redaktora przychodzi ten czas...
Długo o tym myślałam ,ale jednak muszę odejść z bloga.
 Dziękuję Magdzie za danie mi szansy pisania tutaj, redaktorkom jak i czytelnikom. Dużo się nauczyłam przez ten czas, dowiedziałam się także ciekawych rzeczy i myślę ,że coś tu po sobie pozostawiłam.
 Co spowodowało moją decyzję ?
Między innymi szkoła i brak czasu na pisanie. Nie wiem czy moje posty o zwierzętach tu pasowały ,bo znajduje się tu wiele rzeczy o tematyce kosmetyków , mody.
To też skłoniło mnie do decyzji ,że za bardzo tu nie pasuję. 


Może kiedyś wrócę ,ale to już czas pokaże. :)
 Na koniec chciałam życzyć innym redaktorkom powodzenia i jeszcze chciałam przeprosić każdego kogo być może czymść uraziłam . :)

DO ZOBACZENIA !

3 komentarze:

  1. Uważam, że posty o różnorodnej tematyce urozmaicały bloga i sprawiały, iż każdy mógł tu znaleźć coś dla siebie. Cóż, szkoda. Dziękuję za współpracę i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam tak jak Misia, że posty o różnorodnej tematyce urozmaicały bloga, każdy mógł znaleźć coś dla siebie... No ale cóż, życzę Ci powodzenia w życiu realnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... Każdy odchodzi :C
    Będę tęsknić...

    OdpowiedzUsuń