21 kwietnia 2013

Zgłoszenia do sesji rysunkowych.

Hej!
Tym postem oficjalnie wracam na bloga, po tej krótkiej lub długiem przerwie XD. Otóż, przed zaczęciem tych sesji rysunkowych, muszę zgarnąć trochę osób zainteresowanych :3 Jednak dodaję coś nowego (:. Tak więc, nie przedłużając, piszcie w komentarzu czy się zgłaszacie i napiszcie, czy mam zrobić sesję rysunkową doll czy odwzorować się na wybranym przez siebie zdjęciu. Może to być jakiekolwiek zdjęcie, może też swoje własne, jednak nie zbyt trudne do narysowania xD.

Pozdrawiam,
~Miley.

7 komentarzy:

  1. Ja na Stardoll bardzo rzadko wchodzę, właściwie tylko po to, żeby mi konta nie usunęli...
    Ale i tak się zgłaszam, a co mi tam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. No to mów czy mam robić sesję lalki czy jakiegoś zdjęcia! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, mogłabyś mi narysować Katniss z Igrzysk Śmierci? Nie chodzi mi o konkretne zdjęcie, ważne, żeby była Katniss :D
    Jeżeli za trudne, to napisz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Polcia. - Jasne :D

    OdpowiedzUsuń