22 maja 2013

Normativ masz i o twarz dbasz! :)


Niektóre z was pewnie miały do czynienia z tym żelem do twarzy - pojawił się w styczniowym ShinyBox'ie w duecie z tonikiem, o którym zapewne też napiszę parę słów w przyszłości :)

Normativ - oczyszczający żel do mycia twarzy
Pojemność : 100 g
Cena : 25 zł

Od producenta : Żel oczyszczający działa przeciw łojotokowo i kojąco. Zawartość D - pantenolu i allantoiny sprzyja regeneracji komórek naskórka i łagodzi podrażnienia. Żel ogranicza wydzielanie sebum pozostawiając skórę dobrze nawilżoną i przygotowaną do aplikacji preparatów pielęgnacyjnych.

Polecany dla : Skóry tłustej lub mieszanej

Moim zdaniem : Na początku nie byłam z niego zadowolona - strasznie wysuszał moją skórę, pojawiło się uczucie pieczenia i zaczerwienienie, ale dałam mu szansę i nie żałuję! Po 3-4 dniach było już coraz lepiej - skóra przestała się czerwienić i piec po jego zastosowaniu. Po tygodniu cera wyglądała na bardziej zdrową i matową - nawet dało się zauważyć delikatne nawilżenie, jednak bez kremu nawilżającego się nie obeszło ;) Żel starczył mi na 2 miesiące - przy czym stosowałam go 1-2 razy dziennie, a więc ma dosyć dobrą wydajność. Jeśli chodzi o konsystencję - na początku był to typowy żel, który po około miesiącu zamienić się w ... glut ... tak bym to właśnie nazwała. Glut ten dosyć dobrze się pienił i świetnie oczyszczał twarz. Co do zapachu - porównałabym go do męskich perfum ... No cóż, po niezbyt udanym początku mojej znajomości z Normativem - muszę przyznać, że jednak jest godny chociażby wypróbowania - a więc polecam :) 

Ogólna ocena : 4/6

Dajecie drugą szansę kosmetykom, które się nie sprawdzają na początku?

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawa recenzja, żel jakoś mnie nie przekonuje, ale może przetestuję. c:

    OdpowiedzUsuń