31 sierpnia 2011

10 miesięcy nauki przed nami :)

Za niecałe 4 godziny już 1 września - pierwszy dzień szkoły (dobrze, że bez nauki).
Jedni się cieszą, a inni narzekają - a wy? Cieszycie się z powrotu do szkoły?
Ja z jednej strony tak - moja zwariowana klasa, która zawsze wymyśli coś głupiego ^^ z czego można się pośmiać ;)
A z drugiej strony nie - matematyka [lub raczej nauczycielka tego przedmiotu], za którą nie przepadam w liceum, choć wcześniej nawet lubiłam ten przedmiot ;)

Niektórzy z was pewnie idą do nowych szkół :) możecie się pochwalić, która teraz klasa was czeka :)
Ja obecnie rozpoczynam 2 rok nauki w liceum :) w klasie o profilu matematyczno-chemicznym ;) Zdaję sobie sprawę, że 2 rok jest najważniejszy - również będzie najwięcej nauki ;) ale mam nadzieję, że dam sobie radę ;) Jedyne z czego się cieszę to to, że klasa 2 to ostatni rok nauki biologii, za którą od samego początku nie przepadam ;) choć nauczyciela bardzo lubię ;) 

Co do szkoły i nauki - to jeśli będziecie mieć problem z jakimś zadaniem itp. itd. to służę pomocą :)
PS. Dziś czytałam, że zakończenie roku będzie 29 czerwca ;| tak ustaliło ministerstwo - czyli czeka nas długi i męczący rok szkolny ;) mój akurat będzie pełen imprez (same 18-ste urodziny). 

9 komentarzy:

  1. Nienawidzę szkoły!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Niedługo nabije Ci 18 ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się tak trochę ciesze .
    Idę do 1 gim .

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę Lena, że najważniejsza jest 3 klasa liceum, mimo tego, że jest najkrótsza. :) A ja szkołę kończę w maju :D !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja idę do 1 liceum o profilu biologiczno-chemicznym

    szczerze: bardzo nie chcę do szkoły ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz idę do 6. Chce już iść do szkoły bo jednaj samej w domu to żadna przyjemność, ale za panią do matematyki jakoś nie tęsknie ;) Dla mnie teraz najgorszy będzie test do gimnazjum.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoła się dziś zaczeła :((((((((

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie chcę do szkoły!!!!!!!!!! Idę do I gimnazjum, nowe miejsce a jeszcze III będą nas kocic, też tak w szkole macie, sorrki ale na mojej klawiaturze nie można wpisac c z kreseczką, nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń