29 sierpnia 2011

Darmowa reklama dla wszystkich :)

Obecnie na Stardoll i poza nim pełno jest spamu - 
dlatego poświęcę ten post na reklamy :)
nie tylko MSW, CG, NCG itp. 
możecie reklamować swoje blogi, starbazaary :)
jeśli poszukujecie jakichś rzeczy to również możecie 
pospamować w komentarzach pod tym postem :)

Jeśli chodzi o moją reklamę to mam do sprzedania: 
Dosyć cenne buty ;)
Możecie kupić je od razu -> za 500sd 
Lub się policytować :)
Cena wywoławcza to 55sd, a minimalne przebicie 5sd
Oczywiście sprzedam jak cena mnie zadowoli -> co do kup teraz to buty znajdują się w starbazaarze Chelsea_Lena :) Licytacja w kg C_L lub pod tym postem :)

15 komentarzy:

  1. uuuuuuuuuuu, ale te buty nawet 55sd nie są warte

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam spamować ?!

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga : stardolls-magazine-blog.blogspot.com ! Dodaj się do obserwatorów i zostań komentatorem !!! Weź udział w ankiecie !!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam- Julusiunia

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty ja kupiłam w bazaarze za 25sd.....


    Spam :
    ss-stardolls-ss.blogspot.com .
    NIE CHCE BYĆ CG ANI MSW.
    tyle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja te buty sprzedałam za 80 sd
    A co do spamu to zapraszam do apartamentu A_J_Z_ i do sb

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie robię sobie żadnej kampanii na MSW ;), ale zapraszam do mojego apartamentu
    Kasia2212

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na bloga polish-stardoll.ocom.pl

    kupię knitted beret ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie :) zostaw komentarz napewno sie odwdziecze :)

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  8. Na buty się raczej nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam kaski ;(

    Spam: zapraszam na mojego bloga mow-mi-bubu.blogspot.com


    Gdy będzie min. 50 obserwatorów będzie wielkie rozdanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. To zapraszam do mojego bazaaru , bloga: mary.ocom.pl
    Co do butów to je sprzedałam za ok. 80sd :( Żałuję ale mam już osobę która mi je sprzeda za 80sd no ale wolałabym trochę taniej znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No no, buty są ładne ;)

    SPAM:
    Zapraszam na bloga hoshi-art.blog.onet.pl !!!
    Znajdziecie tam mnóstwo rysunków i innych ciekawostek ze świata Mang, Anime oraz Japonii! Zapraaaszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. buty ładne, ale stanowczo za drogie

    SPAM: zapraszam do mojego apartamentu, nie karzę głosowac, ale powiedzcie co myślicie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na mojego bloga ; modnastardolka.blogspot.com
    Dodawajcie sie do obserwatorów!=D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na bloga

    stardollowe-ja.blogspot.com

    Jak się wam chce odwiedźcie też mój apartament i bazarek ^^

    Aneczka96

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie:P Zagłosuj na mnie na CG i MSW, a na pewno się odwdzięczę:P

    danceismylife51

    OdpowiedzUsuń