25 sierpnia 2011

Jakie kosmetyki warto mieć w swojej kosmetyczce?

Hej :)
Oto lista kosmetyków jakie warto mieć w swojej kosmetyczce:
Zacznę od tuszów:
a zatem:
pogrubiający
wydłużający
kolorowy można, ale nie wiem czy się przyda:
Oto moje wszystkie tusze, polecam wszystkie:)
teraz eyeliner:
Bardzo przydatne, polecam! Ja mam tylko 3 kolory, ale warto zainwestować :)
Przydają się do różnych makijażów :)

Kredki do oczu:
Mam ich sporo, bardzo lubię podkreślać nimi oczy, polecam!
A teraz te duże jakby kredki cieniowate ( cho sama nie wiem jak się to nazywa :) )
Również bardzo polecam!
Uwielbiam kolory neonowe! :DCzas na zwykłe cienie, <3
Jak widać mam ich sporo, choć chciałam bym mieć jeszcze więcej <3Polecam!
Teraz czas na pudry:

Mam ich tylko 4, ale są przydatne warto kupić :)
Polecam!
No i ostatnie już - szminki.Mam ich mało, ale jeśli ktoś lubi mieszać kolory, POLECAM!
Troche jest tego :D
Oczywiście te kosmetyki są według mnie warte bycia w kosmetyczce, inni uważają inaczej.Ja więcej nie potrzebuję :)
Podobało się Wam?

4 komentarze: