28 sierpnia 2011

Już jutro :)

Jutro 29.08 -> czyli początek głosowania na MSW
Jesteście już gotowe? A może jeszcze coś poprawiacie? 

W tym roku admini na prawdę się postarali - zafundowali wysokie nagrody (nawet rzeczowe), więc warto jest się ubiegać o miano MSW, ale dużym minusem tego konkursu jest to, że tak na prawdę wygrają te osoby, które mają dużo pieniędzy na reklamy lub są sławne (moim zdaniem największe szanse mają sławni projektanci - oni zawsze wygrywają CG, album lub scenerię; podobnie sprawa ma się ze zwycięzcami catwalku, choć ci przeważnie wygrywają CG i scenerie).

Mimo, że admini fundują iPoda (który kosztuje około 1000zł) to pomyślcie sobie ile zarobią - duuużo osób wykupi dodatkowe Stardollary albo SS, żeby mieć pieniądze na reklamy, więc pewnie już po pierwszym dniu nagroda im się zwróci - nawet z zyskiem ... Zakładając, że SS lub sd kosztuje 11zł -> wystarczy, że 91 osób skorzysta z oferty, a admini już zaczną zarabiać ;)

MSW dla nas jest wielkim wydarzeniem, a dla adminów świetną okazją na zarobienie pieniędzy ;) dlatego też postanowiłam nie wydawać ani 1sd z mojego konta na reklamy - bo w końcu wygrają najbogatsi, a nie najlepsi ;) oczywiście zrobię mini kampanię na msw, bo zawsze warto spróbować ;) w końcu nic nie stracę (nie kupując reklam).

A wy macie jakiś pomysł na kampanię MSW bez wydawania sd i bez spamowania? :)

5 komentarzy:

  1. Według mnie może być i tak iż przez głupie przypadek wygra osoba która 10 sp.
    tak jak to czasem jest cg ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. no akurat można głosować tylko na osoby które mają minimum 200 albo 400sp :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak nie mam szans.

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie mam szans, nie mam tyle kasy, a nawet gdybym miała to i tak nie wydawałabym tego w ten sposób...

    OdpowiedzUsuń