31 sierpnia 2011

Metamorfoza MileyCurys1012

Ubiór:
Przed:Ładnie, aczkolwiek dodałam bym na twoim miejscu jakieś kolorowe dodatki. :) Butki do tego stroju mogły by być inne. ;] 7/10.
Po:Masz bardzo fajne ciuszki, ja niestety nie mam weny.Raczej zwyczajny strój, niezbyt skomplikowany.Podoba się?
Makijaż:
Przed:Powiem tak, według mnie za bardzo plastikowo, ale każdy ma swój gust nie?! :) Ale pomimo twoja dolka ma swój urok :)
Po:Bardziej rudo :) tyle ;p
EDIT:METAMORFOZA UBIORU ZOSTAŁA WYKONANA WCZEŚNIEJ!
Podoba się?

3 komentarze:

  1. Hmm rudym bym tego nie nazwała ale nicc.
    Nie zbyt mi się podoba po , poprostu nie przypadło mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż PO mi się nie podoba. Po prostu nie umiem przeżyć bez czegoś czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż Po jest bardzo prosty, ale i tak ładnie:)

    OdpowiedzUsuń