27 sierpnia 2011

MSW- kto wygra?

Przygotowałam dla was konkurs, a raczej mały zakładzik :D

Waszym zadaniem jest wybranie 1 i tylko jednej osoby, która... wygra MSW :)

Macie możliwość obstawiania do niedzieli, tj. 28.08 do godziny 24.00 Później zamykam możliwość udziału w grze w której nagrodą jest... 100sd!!!

Wyniki podam, kiedy wybrana zostanie zwyciężczyni MSW :)

Pamiętajcie, możecie głosować na kogo chcecie i nie ważne z jakiego kraju :) Jeśli obstawiane osoby będą się powtarzać, wybiorę osobę, która jako pierwsza ją wytypowała.


EDIT: W konkursie mogą brać również redaktorki bloga!
EDIT2: Pamiętajcie to jest zabawa, może wydawać się głupia, ale jeśli macie jakiegoś swojego faworyta, to napiszcie, a może wygracie...

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja obstawiam agniieszka91
    nie wiem co mnie naszło, ale poprostu nie mam pomysłu więc strzeliłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Em to według mnie troszkę głupie ponieważ jest 123,264,468 i stale rośnie i może wygrać nawet ktoś kogo nie znamy

    OdpowiedzUsuń
  4. może nie to że głupie tylko że poprostu jest bardzo mało szans na wygraną

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno ktoś sławny z dużą ilością kasy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Polski to obstawiałabym i_am_collector lub Gabisia9, a tak ogólnie to MSW to pewnie zostanie jakaś osoba, która jest sławną projektantką np. dapao, daotch, applead, CrystalsJoy ;)

    Co do mojego typu to stawiam na ZIVYLE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stawiam na : Chelsea-Lena, MegaNieznajoma, mkrzysto2009, mary-lynn49, IwaOliwa


    Kolejność przypadkowa,


    Au.rela.2566

    OdpowiedzUsuń