27 sierpnia 2011

Śmieszna osoba XD

Tą rozmowę możecie również zobaczyć w mojej KG


Na początku wpisy w kg były normalne . . . 
Do czasu, aż nie zgodziłam się sprzedać dziewczynie tego ciuszka za 2-7sd :

Podziękowałam za głos, no i oczywiście prośba o przyjaźń - którą przyjmuję tylko, gdy znam tą osobę bądź napisze coś konkretnego w prośbie o przyjaźń ;)

Gdy dziewczyna zaczęła straszyć mnie adminem, bo niby byłam niemiła?! to oczywiście nie miałam ochoty już nic jej sprzedawać ;)

Uspokoję się, gdy zgłosi mnie do admina XD
Taa . . . myślała, że się wystraszę i sprzedam jej ciuszek ;)
Jestem niemiła, bo nie sprzedam jej ciuszka - to powód do zgłoszenia?!
Ciekawe tylko, czy wie, że za robienie komuś na złość można stracić konto - więc może mnie śmiało zgłaszać ;) co najwyżej sama sobie zaszkodzi ;)

PS. Jeśli chodzi o mnie to często blokuję osoby, które mnie męczą, denerwują, wyzywają itp.
ale tylko nielicznych zgłaszam do admina i robię to jedynie za wyłudzanie hasła [bo w końcu ja mojego nikomu nie podam, ale będą ludzie, którzy się nabiorą i na tym ucierpią] lub innego rodzaju oszustwa ;)

7 komentarzy:

  1. hahaha... "dziewczyno słuchaj" rozbraja mnie. A mi sprzedasz tą sukienkę za 3 sd..? Inaczej zgłoszę Cię do admina... hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam tą dziewczynę ! Nie dawno błagała mnie,żebym kupiła coś w jej bazaarze !

    OdpowiedzUsuń
  3. Woo no to musiała być zdesperowana XD

    OdpowiedzUsuń
  4. żałosna, nie cierpię takich ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda sprzedasz mi LE za 2 sd bo inaczej powiem mamie ; (

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozpieszczony maluch.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasza stała czytelniczka, no proszę ;] Tak to miło się odnosi do Leny? Takie dzieci to po prostu że-na-da :D

    OdpowiedzUsuń