4 września 2011

Drodzy obserwatorzy. . .

Witajcie, turniej przebiegł zgodnie z planem.Wylądowaliśmy na 12 miejscu z 24 drużyn.Niby nie jest źle, ale chciałam być chociaż w pierwszej 10.Życie jest perfidne, i czas wracać do szkoły.Przynajmniej od tygodnia nie pisałam nic na blogu :( nie dam sobie rady z treningami, nauką i blogiem.Cały czas się zastanawiam, ale wszystko prowadzi do tego iż nie będę dla Was pisać.Żałuję, bardzo żałuję ale nie mam wyjścia.Być może jeszcze napiszę na blogu.
Jeżeli nie, trzymajcie się blog stardollove.5 zawsze będzie w moim sercu.
Dziękuję za wszystko :*
Wątpię aby moja decyzja uległa zmianie.

11 komentarzy:

  1. Gratulacje, 12 miejsce to bardzo dobre miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rób tego !!! Pisz chociaż raz w tygodniu,Twoje posty są doskonałe,bardzo lubię je czytać,nie możesz odejść ;( Bęziesz puźniej żałować. Możesz nawet pisać raz w miesiącu (chodź pewnie przesadziłam ...). No ale ,podejmij tą decyzje sama.

    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym, żebyś jeszcze pisała, nawet raz w tygodniu.
    Jeśli nie - będzie mi brakować twoich postów
    ;(

    No ale ty zdecydujesz a ja uszanuję tą decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Martynko dziś 4, a ostatnio pisałaś 31.08 więc niedawno :) mam nadzieję, że zostaniesz z nami :) będzie nam smutno bez ciebie :( poza tym kto będzie pisał takie fajne artykuły o modzie?! :( Wiesz dobrze że nie musisz pisać cały czas ;) raz na tydzień to i tak wniesie wiele do bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję kochani. zastanowię się jeszcze i dam wam znać :* ale co z tego że będę pisać raz na tydzień.?!

    OdpowiedzUsuń
  6. mkrzysto oszalałaś!! nie ma mowy, żebyś odeszła, ja nie pozwolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie możesz odejść! Może zawieś na razie pisanie i zacząć jak za tym zatęsknisz. A na pewno zatęsknisz.

    Mam nadzieje że mienisz decyzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. podejmij decyzję sama, ale wszystkie mocno wierzymy, że zostaniesz...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje miejsca w zawodach . (;

    OdpowiedzUsuń