3 września 2011

Jak stworzyć ciekawą scenerię :)

Chyba każdy to wie, że można powyginać ręce i nogi lalki - wygląda to dosyć efektownie i jest proste do zrobienia :) niestety - to wymaga poświęcenia czasu i cierpliwości :)

Ostatnio tworzyłam jakąś mało ciekawą scenerię, ale pokażę wam jak śmiesznie wyglądała na początku:
Ogólnie można się załamać ;) 
Ale po usunięciu wszystkich zbędnych rzeczy ze scenerii - wygląda to mniej więcej tak:
Po dodaniu do scenerii wszelkiego badziewia i innych tego typu rzeczy sceneria powinna tak oto się prezentować: 

Motywem tej scenerii był film "Uciekająca Panna Młoda", który znalazłam ostatnio w moim zbiorze filmów ^^

11 komentarzy:

  1. Hehe ,dobre :D fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Co prawda robiłam już takie scenerie, ale taką ładną to widuję rzadko! Powinna zająć któreś miejsce w naj sceneriach. A nie takie jak teraz: lalka, ciuch i wygrana :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, sama nie wiedziałam, jak można zrobić coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł ^^ Ja częśto wyginam lalce nogi ręce itp. itd.

    OdpowiedzUsuń
  5. sceneria jest świetna i artykuł też:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sceneria ^^ mam kilka takich "powyginanych" a kiedyś myslałam że jak się jest jakąś super użytkowniczką to sie dostaje jakies nożyczki do sceneri xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Może spróbuję zrobić.

    OdpowiedzUsuń