2 września 2011

Sesje-ważne

Niestety rok szkolny się już zaczął, mój plan zajęć nie jest zbyt wspaniały, będę mieć naprawdę mało czasu ;/ Dzisiaj spotkała naszą nową klasę po prostu wspaniała nowina... ;( Dowiedzieliśmy się, iż oprócz rozszerzonej biologii i chemii na którą się zapisaliśmy, mamy rozszerzoną również fizykę ;/ Do tego pani, która jej uczy jest nad wyraz złośliwa... Do tego wszystkiego z żadnego przedmiotu nie ma poprawek, więc będzie bardzo ciężko, przez cały rok trzeba być przygotowanym...

Dlatego sesji będzie coraz mniej... 

Osoby, które są zgłoszone na ten miesiąc muszą, tak jak już mówiłam, zgłosić się dzień wcześniej. Jeżeli nie zrobię tych sesji w weekend tak, jak się umawialiśmy, niestety nie zrobię ich już w ogóle ;/ Przepraszam was za to! Oczywiście postaram się, by sesje się odbyły, ale nie obiecuję. Nie wiem jak to wyjdzie w przyszłym miesiącu ...

Na stardoll pewnie też będę najczęściej w weekendy, lecz mam nadzieję, iż uda mi się wchodzić codziennie, przynajmniej wieczorami. Jednak obiecałam sobie, że nie włączę komputera póki się nie nauczę, ale myślę, że to będzie dobra motywacja :D

3 komentarze: