2 września 2011

Szkoła

Dziś pierwszy dzień w szkole - u mnie było nudno . . . Nauczyciele zanudzali nas wymaganiami i innymi bzdurami ;) Jedni prowadzili normalne lekcje, które i tak nudne były ;) A u was jak wyglądały pierwsze lekcje? I na którą miałyście do szkoły? Ja na 9.50 więc się wyspałam :)

A teraz wszyscy ci, którzy chodzą do nowych szkół/klas mogą się wypowiedzieć - jak się wam podoba nowe otoczenie? Ja rok temu przeżywałam rozstanie z moim gimnazjum + podstawówką w jednym, do którego chodziłam 9 lat - czyli tak na prawdę była to moja pierwsza zmiana szkoły ^^ na początku w liceum oczywiście było dosyć dziwnie - wszystko takie nowe - teraz po roku, gdy zobaczyłam "kotki" i pomyślałam sobie, że rok temu też tak wyglądałam to się załamałam (i nie dziwię się obecnym 3-cim klasom, że się z nas nabijali ^^)

A teraz krótka ankieta (redaktorki również mogą odpowiedzieć ^^)
Pamiętajcie, że możecie podać tylko 1 odpowiedź (by wyniki ankiety był czytelne)
1. Wasz ulubiony przedmiot to . . . 
2. Przedmiot, którego najbardziej nie lubicie to . . .
3. Najnudniejszy przedmiot to . . .
4. Najciekawszy przedmiot to . . . 
5. Język, którego się uczycie jako głównego: niemiecki/angielski

PS1. Jutro będę aktualizować bloga :)
PS2. MegaNieznajoma przygotowuje rewolucję ^^ ale to niespodzianka :)
PS3. Niedługo pojawi się nowe zadanie na CG bloga, choć wybory rozpoczną się w połowie miesiąca :)
PS4. Będą wybory MBS5 (czyli Miss Bloga Stardollove5)
PS5. Dnia 15.09.2011 <- czyli dokładnie rok od czasu zostania redaktorką mary-lynn49 zostanie administratorem bloga :)

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące bloga, stardoll itp. itd. to możecie śmiało pytać :)

10 komentarzy:

  1. 1. biologia
    2. informatyka
    3. informatyka
    4. biologia
    5. angielski

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... Ja teraz idę do gimnazjum, lecz nie zmieniam otoczenia :D Podstawówka jest razem z gimnazjum :D Dobrze że Nas nie rozdzielali! ^^ U mnie w szkole, hm, tak samo właściwie... te wymagania i tak dalej... Choć przy matematyce się przeraziliśmy - będzie odpytywała z tabliczki mnożenia D: xD Trzeba się ostro wziąć do nauki, mamy taką, hm, przymuloną wychowawczynię... xD Co do ankiety to...
    1. Chyba... polski... [ choć gdyby był j. japoński byłby bezkonkurencyjnie na miejscu pierwszym :D ]
    2. Matematyka D: [ W podstawówce była przyroda - z dyrektorką! D: ]
    3. Religia. xD
    4. Chemia ^.~
    5. Angielski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. historia
    2. matematyka
    3. infrmatyka
    4. j. angielski
    5. angielski

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Angielski\biologia\historia
    2. Matma
    3. Religia
    4. Historia
    5. Angielski

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Język Angielski.
    2. Historia
    3. Religia
    4. w-f ^^
    5/. Angielskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.W-f
    2.Angielski
    3.Polski
    4.Chemia
    5.Angielski

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie się denerwowałam bo w końcu poszłam do nowej szkoły ,jednak przekonałam się że nie jest wcale tak źle . Ale minie trochę czasu zanim przyzwyczaję się do nowego otoczenia i nauczycieli . Najdziwniejsze są przerwy ;gimnazjum na dworze a liceum w szkole ,zastanawiam się czy zimą też będziemy tak tam sterczeć :P Katechetka jest okropna , kilka klas jest w piwnicy ... niedługo będzie trzeba chodzić z opuszczoną głową XD
    1.historia
    2.matematyka
    3.polski !
    4.historia
    5.uczę się obydwóch jednak najbardziej zależy mi na nauce angielskiego

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zmieniłam szkołę, jestem w gimnazjum a podstawówka była gdzie indziej,a co do ankiety to:
    1.W-f
    2.Matematyka- z dyrektorem!
    3.Religia
    4.Historia/przyroda
    5.też uczę się obydwu, ale dłużej angielskiego...

    OdpowiedzUsuń
  10. Straaaasznie nudno . ;/

    1. Wychowanie do Życia w Rodzinie . (;
    2. Fizyka . brrr...;/
    3. Religia . (;
    4. Technika . Bo jest wesoło . :D
    5. Angielski, choć uczę się w szkole też rosyjskiego . (;

    OdpowiedzUsuń