13 sierpnia 2011

2 nowe HBs'y - błąd


Admini dodali nowe ciuszki i przy okazji wrzucili 2 hbs'y w jednym dniu :)
Zieloną sukienkę za 23sd :) i różową za 24sd :)
No cóż - miałam zamiar kupić obydwa hb, więc już kupiłam :) mam nadzieję, że admini nie zmienią później ceny na niższą :) Właśnie sprawdziłam daty - zielona sukienka miała wejść dziś, czyli 13, a różowa 31 sierpnia :) Adminom chyba cyferki się przestawiły i dodali 2 sukienki ^^ ale jest weekend - pewnie do poniedziałku błąd będzie w Starplazie - o ile admini ze Szwecji tego nie naprawią ;)

Co do dzisiejszego hbs'a to kupicie czy raczej nie? :)
A może skusicie się na sukienkę, która miała wejść 31 sierpnia do Starplazy? :)

8 komentarzy:

  1. ja nie mam kaski ;( tak to bym kupila ktoras

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nie jest taka rewelacja, i raczej nie kupię ;) Ach, Ci Admini... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam tą różową sukienkę i... ma 0 sd na koncie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no cały czas mi gdzieś zabraknie literki. Chodziło mi o ,, mam 0 sd"

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbieram , ale kupie jak tylko będe mieć. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta różowa sukienka jest ładna... szkoda że różowa.

    OdpowiedzUsuń