13 sierpnia 2011

Włosy z Anime.

Cieszę że niektórym spodobał się mój poprzedni post o oczach, więc jedziemy dalej...

No cóż, we włosach mangowych ni było by nic nadzwyczajnego gdyby nie ich... kolor ;)

Starałam się znaleźć dla Was włosy niezbyt codzienne, choć po oglądnięciu tylu Anime, wręcz żaden kolor mnie nie zadziwiał. ;)
Tu podejrzewam, że jest to dziewczyna z Spice + Wolf - świetne są te kocie uszka ^^

Musze się tu Wam przyznać, że nie mam pojęcia, z jakiego to Anime. 
Myślę, że Anime jest świeże :D

No, i dobrze, że w poszukiwaniach przypomniał mi się "Pan" Lelouch Lamperouge, oraz jego wspólniczka,
C.C ^^ Code Geass

Elfen Lied - dramat, i to wręcz makabryczny.

Dosyć nietypowa, wampirzyca Karin :)

I jak zawsze wtrącę coś od siebie...
Mam nadzieję, że Wasz wzrok jako tako to ścierpi xD



PS. I mała ciekawostka co do oczu - Według Japończyków oczy wyrażają duszę, tak więc, jeśli zaczniecie oglądać jakiś horror [ ja osobiście się nie kuszę... ] i osoba, nieprzytomna, itp, ma oczy bez źrenic, to oznacza że już w pewnym sensie nie ma duszy.

Mam nadzieję, że zainteresowałam Was tematem :)
Jeśli macie jakieś pytania, walcie śmiało w komentarzach :))

EDIT : Użytkowniczka Shiroayu słusznie zwróciła mi uwagę, te włosy są Anime. :) Dziękuję za zwrócenie uwagi :) 

8 komentarzy:

  1. Ale te włosy są dziwne! Ciekawe jak się takie rozczesuję...xD Ślicznie rysujesz,najlepiej wyszły ci ręce ;] Co do "oczu" to jak oglądałam jakiś horror np.Rec to każdy pogryziony nie miał źrenic,czyli był bez duszny (dlaczego pogryziony nie pytajcie,bo się za dużo rozpiszę xD) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mówisz o mangowych włosach a pokazujesz anime, poza tym kreska jest właściwie tylko w jednym stylu, w mandze jest naprawdę więcej do pokazania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Owszem, tego jest mnóstwo, ale nie jestem aż taką specjalistką :)) Po prostu pokazałam "namiastkę" a kogo to nie interesuje, nie musi czytać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Te włosy na 3 obrazku są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Karin O.o A rysuni śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysuneczek śliczny. A te pozostałe włosy jakoś mnie nie zdziwiły :3

    OdpowiedzUsuń