16 sierpnia 2011

Konkurs fotograficzny :)

(kliknij na obrazek, aby powiększyć)

Większość z was prawdopodobnie już wróciła z wakacji - zapewne macie jakieś ciekawe zdjęcia :) A nawet jeśli nie z tego roku, to z poprzedniego albo z wycieczek klasowych :) Pewnie domyślacie się już o co chodzi w konkursie :) Wybierzcie najładniejsze zdjęcie jakie macie z tegorocznych wakacji -> podpiszcie nickiem ze stardoll -> zlinkujcie i podajcie link w komentarzu lub prześlijcie na e-mail stardollove5@hotmail.com , wtedy koniecznie napiszcie w komentarzu, że wysłałyście link do zdjęcia mailem :) Proszę, nie kopiujcie grafiki z internetu, bo nie o to tu chodzi! Możecie opisać krótko to zdjęcie - miejsce w którym byłyście :) Zdjęcie może przedstawiać krajobrazy, budynki, jakieś osoby - cokolwiek co jest ciekawe do fotografowania ;)
Konkurs trwa do końca wakacji - czyli do 31.08 :)
Nagrody - w zależności od tego ile osób odda prace : Jeśli będzie więcej niż 5 osób to nagrody: 5sd/50sm, 50PB, reklama w poście + reklama na 2 tygodnie w pasku bocznym, animacja lalki :) Jeśli będzie więcej niż 10 osób to wszystkie nagrody x2 :) Jeśli będzie ponad 15 osób to nagrody x3 itd. :)

Co do zdjęcia, które wstawiłam - to jest mojego autorstwa :) robiłam je moją Avilą, więc ma jakość taką jaką ma ;) niestety nie chciało mi się brać aparatu na daleką wycieczkę - to zdjęcie jest robione jakieś 5km od mojego domu :) byłam wtedy na spacerku z moją przyjaciółką ^^ którą pozdrawiam :)
A może ktoś z was wie, gdzie to zdjęcie zostało wykonane? :)

8 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. Ale nad zdjęciami muszę się jeszcze zastanowić. Nigdzie nie byłam na wakacje;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się .
    ...Converse...
    http://tmp3.glitery.pl/obrazki/231/80/3-ConverseWarszawa-0-9559.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie mieszkasz, super miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oto prace:
    http://tinypic.com/r/315zmnc/7
    http://tinypic.com/r/2rz6zc1/7

    Zakrecona28

    OdpowiedzUsuń