16 sierpnia 2011

Metamorfoza lorzin7


Przed: Darmowa sukienka  i te buty. Za bardzo mi się nie podoba.
Po: Trudno mi było cokolwiek stworzyć. Szafa jest wypełniona większością nie zbyt ładnych darmówek.  Założyłam biało-czarną sukienkę z paskiem, a pod nią kostium, co dało efekt ramiączek. Buty średnio pasują, ale te były najlepsze ze wszystkich. Kapelusz dopełnia całość.


Przed: Nie wiem co tu napisać. Może Wy spróbujecie ?
Po: Zdejmowanie wszystkich dodatków zajęło mi więcej czasu niż zrobienie tego `Po`. Starałam się wykonać coś do ubioru czyli klasyka - czerń i biel. Czarny eyeliner, biały cień, czarny cień, dwa tusze do rzęs, szminka w odcieniu różowawym [?], błyszczyk, sztuczne rzęsy, nakrycie głowy, pieprzyk, naszyjnik. Wiem, że już wcześniej dodałam kapelusz, ale ten również mi pasował.

Jak się podoba ? 
Lepiej `Przed` czy `Po` ?
;)

4 komentarze: