15 sierpnia 2011

Poznaj świat- ze Stardoll'em na krańcu świata - Afryka

Iwa chciała opisywać kultury, więc będzie super, jeśli się przyłączysz, bo całego świata to ja sama nie opiszę ;D

Ja chciałabym opisać dzisiaj Afrykę. Oczywiście rozłożymy to na więcej części, bo Afryka to ogromny kontynent ;D

Dzisiaj podstawowe informacje, które na pewno przydadzą wam się potem w szkole ;D

Coś z wikipedii ;D

Tak więc, Afryka jest drugim pod względem wielkości kontynentem na Ziemi, zajmuje tym samym ponad 20% ogólnej powierzchni lądowej naszego globu.
W 2010 roku Afrykę zamieszkiwało już około 900 mln ludzi. Niestety Afryka to miejsce wielu chorób, takich jak: malaria, AIDS, HIV, panuje tam bieda i głód.

Jak na dzisiaj, wystarczy już informacji, żeby się nie przegrzały nam głowy ;D

Znacie na sd kogoś pochodzącego z Afryki?


Jutro: ludność w Afryce, najczęstsze choroby-przyczyny i skutki

6 komentarzy:

  1. Ciekawe, Ja nie znam nikogo
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny artykuł!;) ja na stardollu nie znam, ale znam w realu;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znam z Afryki tylko piłkarzy XD na Stardoll hmm chyba nikogo nie znam z Afryki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na stardoll nie nam nikogo.
    Nie za dużo informacji, ponieważ do szkoły jeszcze trochę czasu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam nikogo nie znam z Afryki: ani na stardoll ani w reale: szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. heh pilkarzy to tez znam i to wieleelu;) tylko szkoda ze nie prywatnie:(

    ;p

    OdpowiedzUsuń