15 sierpnia 2011

Wyniki konkursu na stylizację w sklepie Evening Falls

Czas ogłosić wyniki :D
Zgłoszeń było dużo z czego jestem bardzo zadowolona :-]
Dlatego nagrody ulegną podwyższeniu ;)

I miejsce: natalakobos

Twoje prace zawsze mi się podobają ;) Nie wiem jak Ty to robisz ;P

 Otrzymujesz: 50PB + reklamę w poście



II miejsce: MileyCurys1012

Skromnie, bez dodatków, ale właśnie tym mnie Twoja praca urzekła :)
Otrzymujesz: 40PB + reklamę w poście


III miejsce: SuperPlaza123

Praca pomysłowa, ale... łańcuszek od torebki-króliczka jest na spódniczce i nie pasują mi tu te ramiączka. Po za tym spoko :D

Otrzymujesz: 30PB + reklamę w postaci linku wtrąconego do posta z krótkim tekstem


IV miejsce: MegaNieznajoma oraz Andzia013

MegaNieznajoma:
Praca ładna ;) Nie podoba mi się tu ta zawieszka ta torebce-króliczku. Cóż, za każdym razem, kiedy otwierałam tą pracę, rzucało się to w oczy. 

Andzia013:
Również ładnie ;] Jednak coś tu nie pasuje. Może ten naszyjnik ? Nie wiem ;P

Otrzymujecie: po 20PB + reklamy w postaci linku wtrąconego do posta z krótkim tekstem
Co do Ani to nie wiem czy z reklamy skorzysta, ale zawsze zostają PB :)


Wyróżnienia: Kara2411 (fajny pomysł na bluzkę, ale przydałoby się dokładniejsze wykonanie), Olik_99 i CherrySmile. Otrzymujecie po 10PB. 


Wszystkim dziękuję za udział. Jestem mile zaskoczona ilością prac :)
Myślałam o rozdaniu PB za uczestnictwo, ale już i tak trochę tych punktów się posypało. Nie chciałabym nadużywać moich uprawnień ;-] Mam nadzieję, że Lena mi wybaczy :)

EDIT: Po reklamy zgłaszajcie się do mnie :)

6 komentarzy: