2 stycznia 2012

Prześwietlenie Starplazy

Kolejna część mojego "prześwietlania". Dziś natomiast zajęłam się sklepem Prettey n'Love i jego przeceną. Niestety żadnych błędów nie ma... Ale znalazłam kilka ciekawych rzeczy:
1. Musical hat- 23sm- nie najgorszy, może kiedyś będzie w cenie
2.Heart bag- 4sd- ciekawa, pomysłowa, świetna do stylizacji na Wanentynki
3.Rabbit slippers- 38sm- może się przydać do dziecięcego pokoju lub na pidżama party
4.Tiger slippers- 38sm- to co powyżej i przydatne na Halloween
5.Roller skates- 6sd- może się przydać do wnętrza z asfaltem (ulica) lub do dziecięcego pokoju
6.Blush high socks- 50sm- są na prawdę ładne, dla eleganckiej damy przydadzą się do stylizacji
7.Faux fur collar necklace- 32sm- trochę dziwny naszyjnik ale przyda się dla "pani lasu" lub dla wielbicieli takich drobiazgów
8.Lilac mini clutch- 40sm- malutka torebeczka, do lekkich stylizacji

Co sądzicie o dzisiejszych rzeczach? Jeśli jakąś chcecie kupić- radzę się pośpieszyć bo w końcu cała kolekcja jest przeceniona.

11 komentarzy:

  1. Część mam, a reszta mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiem. Ja chyba kupię 2 i 8 ;]
    pozdrawiam :]
    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  3. czapke mam i chyba nic nie kupie juz . 6 i 8 mi sie b. podoba ale zastanowię się nad kupnem .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh. nie przepadam jednak za tym sklepem, gdyż jest taki ,,słittaśny".
    Nie podobają mi sie także rzeczy, które przedstawiłaś w dzisiejszym poście.
    Sorry, ubóstwiam numerek 6 i pokochałam właśnie numerek 7.
    Na 100% kupię te rzeczy, ponieważ są w przystępnej cenie.
    Resztę odstawiam na bok ;/
    oksia11

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka rzeczy :) ale reszty raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnej rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam kupić Rabbit slippers ale sm zabrakło xdd

    ewela7834537

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba kupię jedynkę

    artaM

    OdpowiedzUsuń