2 stycznia 2012

Wybór dnia 02.01.

 Jeeeest! Wreszcie mogę napisać wybór dnia od jakiegoś dłuższego czasu, bo mnie wszyscy wyprzedzali. :D Ale dość tego dobrego, teraz moja kolej. :)

  Dzisiejszym wyborem dnia jest naszyjnik ze sklepu Glam'rus. Oczywiście jest nowy, ponieważ doszedł razem z ekskluzywną kolekcją kilka dni temu. Według mnie nie jest taki zły, ale nie kupię go. Kosztuje 8 stardollarów i myślę, że może przydać się do stylizacji. Uważam jednak, że nie ma w nim nic szczególnego.



Podoba Wam się? Kupicie go?
      

10 komentarzy:

  1. Mnie się nie zbyt podoba, i raczej go nie kupię. ;]
    Pozdrawiam
    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo mi się podoba.
    Nie gustuję w kolorowych naszyjnikach.
    Moim zdaniem powinien być szczerze narmówką, gdyż tak wygląda;/
    Cena jak na takie coś także niezbyt zadowalająca.
    Na pewno nie kupię..

    oksia11

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się i nie kupię!
    8 sd ! Jejciu nawet chyba 5 bym nie dała za to xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka faktów o tym naszyjniku :
    - szału nie ma;
    - drogi;
    - nie jest za bardzo uniwersalny;

    werko40

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podoba mi się ;).

    ewela7834537

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki trochę egipski :)

    artaM

    OdpowiedzUsuń