4 sierpnia 2012

Covergirl sierpnia :)

Jak zawsze na początku nowego miesiąca - czas na wyniki! Bardzo cieszy mnie ilość zgłoszeń - bo aż 12 :) Tym razem miałam wielki dylemat kogo wybrać, bo i miałam z kogo wybierać :) Tematem była pastelowa stylizacja, z którą świetnie sobie poradziłyście :) Prace oceniałam razem z Piotrkiem i ostatecznie nową Covergirl zostaje:
Wenia99 - oto twoje nagrody:
* 5/5 do wszystkiego
* 100sm lub 10sd
*100PB
* reklama w pasku bocznym przenosząca do apartamentu
* zakładka poświęcona Covergirl

II miejsce zajmuje:
Dla ciebie:
* 5/5 do wszystkiego
* 50sm lub 5sd
* 75PB
* reklama na tydzień w pasku bocznym

III miejsce wędruje do:
Otrzymujesz 50PB i 5/5 do wszystkiego

Ponieważ prac było całkiem sporo - są i wyróżnienia:
+30PB dla SuperLili00
+30PB dla CzarnaRebecca

PB zaraz dodam :) Po sm/sd oraz reklamy zgłoście się do mojej kg w ciągu 24h :)
Gratuluję wszystkim!

PS. Już niedługo konkurs na wrześniową Covergirl!

8 komentarzy:

  1. o matko ! Cieszę się niezmiernie ! Bardzo dziękuję Wszystkim !
    Gratulacje dla innych Uczestniczek.
    Wenia99 ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam do ostatniej chwili,by się zgłosić i zapomniałam .Wielki gratulację dla wszystkich wygranych!


    selena55Cool

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ten twój Piotrek ma konto na stardoll, Leno?

    OdpowiedzUsuń
  4. I zapomniałam napisać że dodałam PB :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki i gratulacje :).
    Amundziak

    OdpowiedzUsuń