1 września 2012

Metamorfoza fivework

Witajcie. Wreszcie zmotywowałam się do zrobienia kolejnej metamorfozy, tym razem fivework.


Przed: Sama nie wiem co o tym sądzić. Taki 'misz-masz'. Radziłabym usunąć tatuaże, bransoletkę, lity, doktorską torbę, pozbyć się tego kółeczka z koroną MSW, przefarbować włosy na jakiś neutralniejszy kolor i zacząć od początku tworzyć outfit.
Po: Postawiłam na zestawienie czerni, bieli oraz szarości. Marynarkę w zeberkę połączyłam z koszulą i szarymi szortami. Do tego dodałam czarną kurtkę do ręki, naszyjnik oraz zegarek. Całość przełamałam czerwonymi koturnami i torebką. 
Po2: Tutaj jest bardziej kolorowo. Do ciekawej bluzki z Tingeling dobrałam biały dół z żółtym paskiem. Zestawiłam to z niebieską torebką, niebieskimi butami oraz z mocno kolorową kurtką do ręki.


Przed: Z części twarzy podobają mi się jedynie usta oraz nos. Co do makijażu jest ładny i staranny, aczkolwiek trochę odrzucają mnie te krzywo pomalowane sine policzki. Fryzura może być, zmieniłabym jedynie jej kolor.
Po: Klasyczny czarno- biały makijaż oka oraz krwisto-czerwone usta. Policzki delikatnie zaznaczyłam jasno-różowym różem. Do tego dobrałam ciemno-brązowy przechodzący w niebieski, wysoki 'kucyk'.

Co sądzicie o metamorfozie?

7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się strój "po2". Po1 też jest fajny ,ale dwójka jest żywsza co do mnie bardziej przemawia.
    Makijaż też bardzo ładny.
    Wenia99

    OdpowiedzUsuń
  2. W stylizacji przed usunęłabym kółeczko i tatuaże.Po mi się podoba.Makijaż przed jest fajny.Doll jest wyrazista.Po trochę za smutno.


    selena55Cool

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardziej też podoba się stylizacja PO 2 :) Bardziej kolorowa i żywa.
    Co do makijażu, to i PRZED i PO mi się podoba, jednak w PRZED policzki pomalowałabym innym pudrem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się stylizacja "Po 2" :).
    Co do makijażu, to bardziej podoba mi się przed.
    Amundziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubiór:
    Przed: Ojojoj :> zmieniłabym spódnicę na ciemniejszy kolor, i byłoby ok (może XD)
    Po: 1 dla mnie najlepsza :D Druga też ok, ale i tak zostaję przy 1 :>
    Makijaż:
    Przed: Nie podobają mi się tylko policzki, a raczej ich umalowanie. Kolor włosów kocham. ♥ Sama często mam taki kolorek ^^
    Po: Elegancko . Tu też mi się podoba, ale dziwnie wyglądają te oczy.
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba - kolorowo i oryginalnie :)
    Strój w PO 2. jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PO 2 najbardziej mi się spodobał :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń