9 października 2012

Jak czas zmienia...

Witam ^^
Teraz kiedy to czytacie, ja jestem u dentysty :(
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić metamorfozy mojej lalki :D
Moja lalka, dużo się zmieniała.Jak zapewne 99% stardollowiczów, na początku założenia konta na Stardoll była plastikiem.Dziubek, makijaż pod brwi, idealna doll...
Moja doll zmieniała się często i czasami na gorsze...Tu mam przykłady:

SCREENY ROBIONE JAKIŚ CZAS TEMU.
No cóż, nikt nie jest idealny :D Jak widać moja doll, była najpiękniejszą doll na świecie, do tego dochodził dziubek i te ciuchy...Choć nie zaprzeczę, że kiedy doll miała kucyka, części twarzy i makijaż był dosyć znośny, choć styl ubierania, już nie :D Ogólnie miałam dosyć słaby styl, ogólnie to w ogóle go nie miałam, ale to zapewne większość z nas na początku miała dziubek i tandetne ciuchy.Teraz wypracowałam sobie styl i jest już lepiej :D
Tutaj kolejne przykłady, ale to już takie późniejsze.







Już nawet nie wspomnę o tych żółtych ustach na 2 lalce i róży, trzymanej przez 1 lalkę.Ogólnie na początku miałam sweet twarz, ale ubiór nie.Można powiedzieć, że ubiór był...dziwny :D
Kolejne lalki, tym razem już też późniejsze.
No jak widać 1 lalka ma sweet twarz, pozostałe już nie, ale i tak paskudne :D A te pasemka, to już przegięcie.Złota kurteczka a la Montana.
I jeszcze przed ostatni screen, napisane jest 'teraz' ale to teraz było jakiś miesiąc lub 2 miesiące temu.Uwielbiałam tą stylizację i nadal ją uwielbiam.Twarz miałam ładną, nadal mam te same części twarzy ;)

No i na koniec mój obecny wygląd.Jak widać dużo się zmieniłam i to bardzo.Ciuchy których kiedyś używałam leżą teraz bezczynnie w mojej wirtualnej szafie, lub dawno je usunęłam lub sprzedałam.Oczywiście kilka z nich jeszcze mam, bo są ładne.
Teraz wyrobiłam sobie własny styl i już nigdy tak nie zrobię, dziubek i pasemka a la plastik XD . 
Myślę, że każdy ma coś, jakiś sekret na stardoll i wolałby aby on nigdy nie wydostał się z worka...Np. dzisiejsza stardoll'owa emo, kiedyś ubrała różową spódnicę... :D
Ja w sumie nie mam żadnego sekretu, oprócz żenujących kont, które zakładałam i robiłam z doll grubego plastika albo zboczeńca i udawałam, że nie umiem pisać.Ale to taka ciekawostka ode mnie :D teraz już nie mam tych kont i dobrze, bo wolałabym do tego nie wracać :3 Oczywiście było to dawno...

A wy, macie jakieś żenujące wspomnienie ze Stardoll ? Jak wyglądała wasza 1 doll ? c:

4 komentarze:

  1. Na początku i tak byłaś ładna. Ja robiłam całe policzki, makijaż pod oczy i mocną, czerwoną szminkę i ubierałam się w bikini ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam usta które są w salonie piękności pierwsze :3 Do tego makijaż pod brwi, ale na szczęście nigdy nie miałam opalenizny, a cień był w kolorze błękitnym, więc nie było to takie okropne tak myślę :> Ubierałam się w top z flagą USA (ulubioną ^^), białe spodnie do kolan, różowe klapki, i pasujące według mnie (oczywiście wtedy :3) naszyjnik z napisem 'Stardoll' XD Chociaż pasemka to czasami jeszcze miewam, ale trzeba wiedzieć do jakich fryzur to pasuje, a do jakich nie . Na szczęście nigdy nie miałam 'dzióbka' ani opalenizny, o czym wspominałam ;]
    sarastar666
    i przepraszam za długi komentarz xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha ja miałam pierwsze usta i ciągle takie same oczy przez rok :DD
    Makijaż zawsze pod same brwi, usta całe z luxe xD a taka solara byłam lub Chinka ;DD Teraz zmieniłam się na szczęście. A włosy to zawsze byl ten kucyk ;) Ja pasemka nawet teraz miewam ale ja je lubię ,a szczególnie rude - czasem sobie śpiewam robiąc je: " Ruda wiewiórka , ruda wiewióreczka taka ładna jak laleczka xD "

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecny najlepszy, ponieważ ja uważam, że w tym drugim od końca Twoja doll wygląda na wiecznie zdziwioną, ale to tak na marginesie ;]
    Moja również przeszła dużą przemianę ;)

    OdpowiedzUsuń