9 października 2012

Dreadlocks :P

Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że jestem niepocieszona, gdyż nawet dodatkowa nagroda nie zachęciła Was do komentowania i pod poprzednim postem były tylko 2 wpisy... Ponawiam nagrodę: min. 5 wpisów i wylosuję osobę, której wyślę ten prezent:




A teraz przechodzę już do dzisiejszej stylizacji. No cóż, planowałam już jakiś czas temu outfit z sukienką maxi i wreszcie się udało :) Oglądajcie ;]





Jestem zadowolona z efektów mojej pracy, które oglądacie powyżej :D 
Opaska - Miss Sixty 3sd
Fryzura ♥ - Tress up 12sd
Kolczyki - Miss Sixty 4sd
Sukienka - Killah 19sd
Kurtka ♥ - Miss Sixty 19sd
Bransoletka - Killah 5sd
Buty - Miss Sixty 8sd

Makijaż pod kolor ubioru:
Cienie - niebieski, biały, siwy, czarny
Tusze do rzęs - niebieski i czarny 
Szminki - bordowa i można powiedzieć ,,metaliczna".

Podoba się stylizacja? 
Któraś z Was chciałaby miec dredy? :P 
Ja lubię tą fryzurę na stardoll, ale w realu nie koniecznie ;] .

5 komentarzy: