16 października 2012

Kierunki studiów w roku akademickim 2013/2014

Ten post nie jest kierowany tylko do tych, którzy w tym roku idą na studia - w końcu czas zorientować się, co można ciekawego w życiu robić zanim będzie się miało 'nóż na gardle' :) Niestety ministerstwo oświaty roczniki '96 i młodsze urządziło w tak fatalny sposób, że idąc do liceum [bądź technikum], musicie mieć już plan na życie, bo wybór licealnego profilu określa wam przedmioty maturalne [co jest 100% głupotą i porażką!!!]. Ja, chodząc do klasy o profilu matematyczno-chemicznym mam pełną dowolność co mogę zdawać i wcale nie muszę wybrać chemii, ani matmy w rozszerzeniu [podstawę piszą wszyscy]. Mój kolega, który chce studiować filozofię [kierunek humanistyczny], a na profilu mat-chem miałby już 'zamkniętą drogę do kariery', gdyby był z rocznika 2 lata młodszego ... Dla mnie nowa reforma szkolnictwa jest totalną porażką i będę to podkreślać!  Choć ja [na szczęście] uczę się w starym systemie oświatowym, to szczerze współczuję wszystkim rocznikom '96 i młodszym ...

Post jest bardzo dłuuuuuugi - więc jeśli chcecie zobaczyć kierunki studiów, to rozwińcie post 


Niestety nawet blogger nie mógł przetrawić wielkości obrazków, które wgrywałam, dlatego musiałam je podzielić i są różnej wielkości :( 

Jak widać - w Polsce mamy na prawdę duży wybór kierunków studiów :)
Ciekawe czy coś wam się spodobało? :)
Mechatronika tak ciekawie brzmi XD

Macie jakieś plany na przyszłość? Kim chciałybyście być? :)
Ja w dzieciństwie marzyłam, żeby zostać tancerką, aktorką - później przez długi czas chciałam być architektem, a teraz ... hmm - niedługo wybór kim będę niestety zostanie dokonany :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz