7 października 2012

Metamorfoza - ZuzkaDiamond.

 Witajcie !
Mam dla Was metamorfozę ZuzkaDiamond. Może się spodoba. :)



Przed : Powiem szczerze ... nie podoba mi się. Twarz jest trochę za bardzo ' kwadratowata ' , usta są za blisko nosa. Makijaż jest nawet dobry tylko ten błyszczyk ,a raczej klej na ustach . :)
Ogólna ocena : 4 / 10 . :)

Po : Efekty metamorfozy na zdjęciu. :)
Widać zmiany w położeniu części twarzy - obniżyłam usta i 'podciągnęłam' nos do góry.
Pieprzyk trochę odsunęłam od ust . :)  Makijaż jest kolorowy -stworzyłam go z wielu cieni. Pasuje on do kolorów włosów ,który też zmieniłam. Efekty metamorfozy na zdjęciu. :)




Przed :  No tutaj mi się bardziej podoba. Jedynie mogłabym zmienić torebkę i spodnie.
Ocena : 8 / 10
Po : Kiedy robiłam metamorfozę twarzy miałam wenę ,a w stroju - czar prysł. Nie mogłam nic wymyślić ,ale jednak zdecydowałam się na tą stylizację.
Dominuje kolor szary. Nie mogłam znaleźć innej torebki ,ale myślę ,że nie jest zła - pasuje do bluzki. Przepraszam ,że spodnie nie są pod bluzką ,ale gdy się zorientowałam o tym nie mogłam już zmienić. : ( Myślę ,że Ci się spodoba . :)


Jak się Wam podoba metamorfoza ? (:

6 komentarzy:

  1. Makijaż lepiej PO, ubiór lepiej PRZED ;]
    Szkoda, że nie mogłaś już zmienic tej bluzki, żeby była na spodniach, bo to psuje cały efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się fryzura przed w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie nie wiem, bo w ubiorze, to nie mój styl.Wolę poważniejsze stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się tu i tu podoba. Często korzystam z metamorfoz ,gdy już nie chcę mieć takiego stylu. Ale uważam ,że takie włosy do mnie nie pasują ( po ) :D Dzięki wielkie

    ZuzkaDiamond

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż mi się bardziej podoba przed. Nie podoba mi się tylko kształt twarzy ;) W ubiorze to chyba i tak przed, jest w bardziej w moim stylu. Ale obie stylizacje mi si podobają :)
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń