11 grudnia 2012

'Fioletowy jogurtowy!'

Cześć :)
Dzisiaj znów makijaż.Powód - natchnęliście mnie pozytywnymi opiniami o moich makijażach (:D), nie mam weny na stylizacje ani czasu na artykuły.
Jutro już może będzie artykuł, bo mam już przygotowany temat i zaczęłam już pisać - jednak w niedzielę nie skończyłam, a wczoraj kompletnie nie miałam czasu.
Przechodząc do makijażu - w odcieniach fioletu.
Zabijecie mnie za te sztuczne rzęsy, jednak miałam dylemat, czy je dawać czy nie.Nie jestem fanką tych rzęs, jednak z nimi, makijaż jest urozmaicony i jest bardziej drapieżnie ;)
Zwykłe fioletowe cienie, tusz do rzęs (przedłużający) + szminka.Jak otrzymałam taki odcień szminki? Bardzo jasna (najlepiej lekko różowa) + fioletowa szminka :) Wyszedł jogurtowy odcień, który uwielbiam!
Podoba Wam się makijaż?
Jak jest lepiej: z rzęsami czy bez? :)

4 komentarze:

  1. Wg. mnie lepiej z rzęsa,mi, ale bez też wygląda śliczniee. Robisz świetne make-up'y

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestań dodawać makijaże bo mnie dołujesz :3. A bardziej mi się podoba bez rzęs
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne makijaże! Kiwi nie ma racji :/ Nie słuchaj się innych, idź za głosem serca! To co robisz jest warte podziwu!
    Tusz do rzęs jest super :)

    ALINNKA

    OdpowiedzUsuń