7 stycznia 2013

Fotografia górą! - Nowy dział na blogu :)

Cześć! Dzisiaj obsypuję was postami, jakąś taką mam ochotę :) Dlatego chciałabym wprowadzić na blogu nowy dział - Fotografia górą!. Będę pokazywać różnych utalentowanych fotografów, nie zawsze jeszcze 'odkrytych' przez świat :) Dzisiaj oczywiście popiszę się jedną z najlepszych fotografek koni i nie tylko. Pewnie już wiecie o kogo mi chodzi? - Karolinę Wengerek! Jej zdjęcia są zadziwiająco piękne. Mi się bardzo spodobały. Oto jej strona i galeria: http://www.kalinka.webd.pl/indexpl.html. Ja pokażę teraz jedne z ładniejszych zdjęć:




Zapraszam do przeglądania jej zdjęć :)

5 komentarzy:

  1. Noo, ładnie fotografuje :P
    Dział może być dla mnie przydatny bo interesuję się fotografią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się zdjęcia kompletnie nie podobają, bo nie lubię koni. Może gdyby sfotografowała coś innego, by mi się coś spodobało...
    sarastar666

    OdpowiedzUsuń
  3. Konie są cudowne! :)
    Świetne zdjęcia i pomysł na dział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sarastar666 - nie fotografuje tylko koni ;) Na stronie w zakładce "Różne" lub "Inne".

    OdpowiedzUsuń