2 lutego 2013

Stylizacja.

Cześć!
Dzisiaj miałam chwilę wolnego czasu i zaplanowałam ten pościk. Teraz, kiedy to czytacie, ja właśnie idę na swoją imprezę urodzinową XD Tą stylizację zrobiłam kilka dni temu, a screen'a dopiero teraz. Ponieważ 10 minut mogłam poświęcić na co chcę, pierwszy raz od dłuższego czasu dodaję screen'a doll z przerobionymi nogami ;D
Wiem, dziwnie mi wyszły, jakoś tak za daleko od siebie, ale jak byłyby bliżej, wyglądałoby to nierealistycznie.
Słodka spódniczka w kokardki przełamana czarną, ciężką kurtką. Wianek dodaje uroku, ale buty znów go trochę przełamują. Poza tym wianek nawiązuje kolorystycznie do butów.
Podoba Wam się? (:

PS. Może jutro uda mi się coś napisać, o ile się wyrobię.

5 komentarzy:

  1. Faktycznie nogi są trochę za daleko od siebie, ale stylizacja jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No.. Nogi za daleko od siebie. Stylizacja ogółem jest ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja mi się podoba ale nogi są za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nogi, jakby się szykowała do porodu XD. Tak to też wygląda przez spódnicę, ale jest ładnie :3

    OdpowiedzUsuń