26 lutego 2013

Test . :)

Dzisiaj mam dla Was kolejny test.
Dotyczy tego czy bardziej lubicie sport czy relaks .
Zaczynamy. :)

Sport czy relaks ? 
1.Na plaży najbardziej lubisz ...
A. opalać się 
B. kąpać się w wodzie 
C. grać w siatkówkę.

2. Idealny sport lub hobby dla Ciebie to ...
A. taniec klasyczny
B. siatkówka
C. pływanie 

3. Po mieście najczęściej poruszasz się ...
A. autobusem
B. rowerem
C. na piechotę

4. W niedzielę rano ...
A. śpisz do późna
B. oglądasz telewizję
C. wychodzisz z domu na świeże powietrze

5. Idealne wakacje dla ciebie to ... 
A. nic nie robienie ... czysty relaks
B. rozrywka
C. sport

6. Twoje ulubione filmy to :
A. romanse
B. komedie
C. przygodowe , filmy akcji
 
7. Góry to dla Ciebie : 
A. wakacje
B. spacery
C. wycieczki !

Najwięcej odpowiedzi A : 
Zdecydowanie jesteś typem leniuszka.
Co nie oznacza ,że nie lubisz uprawiać
jakiegoś sportu. 

Najwięcej odpowiedzi B : 
Jesteś aktywną osobą , interesujesz się 
sportem. Tryskasz energią !

Najwięcej odpowiedzi C :
Jesteś prawdziwą sportsmenką / sportsmenem.
Trenujesz wytrwale i ciągle jesteś w ruchu. 
Gratulacje ! 
 
Co Wam wyszło ? Podoba się Wam ten test ? :) 

4 komentarze:

  1. Mi wyszło po równo A i C :D Ale ja wiem, że jestem leniwa - taka już moja natura ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. A :P ale to oczywiste, jestem leniuszkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło mi 4 B i 3 A : D Prawie leń.

    OdpowiedzUsuń